Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Gmina Czarna Gmina Czarna Gmina Czarna Gmina Czarna Gmina Czarna Gmina Czarna

sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY

Aby uczestniczyć w przetargu należy spełnić warunki oraz okazać dokumenty określone w ogłoszeniu o przetargu.

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Zgodnie z ogłoszeniem o przetargu – uczestnictwo w przetargu

III. SPRAWĘ PROWADZI

Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

tel. (95) 7216-60-70

IV. OPŁATY

Przed przetargiem należy wpłacić wadium zgodnie z ogłoszeniem o przetargu. 

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Termin zawarcia notarialnej umowy sprzedaży ustalany jest w ciągu 21 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Sposób załatwienia: protokół z przetargu. Umowa sprzedaży w formie aktu notarialnego.

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Nie występuje

VII. PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

VII. INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

Nieruchomości stanowiące własność Gminy są zbywane w drodze przetargu. Uczestnictwo w przetargu nie wymaga składania wniosków.

JM
Stowarzyszenia i związki gminne do których należy Gmina Czarna
  • MOF
  • Lubuska Niebieska Tarcza
  • ANR
  • Lubuskie Warte Zachodu
  • Kraina szlaków turystycznych
  • Zrzeszenie Gmin Województwa Lubuskiego
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@ | zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x