Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Znajdujesz się w: Informator Aktualności Archiwum
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Aktualności - Zapytanie ofertowe dotyczące obsługi gastronomicznej oraz sprzedaży napojów (w tym alkoholowych) w trakcie majówki 18.05.2024r..” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Zapytanie ofertowe dotyczące obsługi gastronomicznej oraz sprzedaży napojów (w tym alkoholowych) w trakcie majówki 18.05.2024r..

Aktualności

2024-04-09 14:45

 

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE OBSŁUGI GASTRONOMICZNEJ ORAZ SPRZEDAŻY NAPOJÓW (W TYM ALKOHOLOWYCH) W TRAKCIE KŁODAWSKIEJ MAJÓWKI 18.05.2024r..

 

 

I. ORGANIZATORZY:

Gmina Kłodawa

Gminny Ośrodek Kultury w Kłodawie z/s w Wojcieszycach

 

II. ORGANIZATOR ODPOWIEDZIALNY ZA WYBÓR OFERTY I ZAWARCIE UMOWY:

 

Gminny Ośrodek Kultury w Kłodawie z/s w Wojcieszycach

ul. Wspólna 45, 66-415 Kłodawa

tel. (95) 7 311 745

mail: gok@klodawa.pl

osoba przyjmująca oferty: Monika Głodek

 

III. ZAKRES USŁUGI:

 

  1. Wykonawca wybrany na podstawie najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi gastronomicznej imprezy pod nazwą Kłodawska Majówka 2024, która odbędzie się 18.05.2024r. na błoniach przy jeziorze od strony ul. Gorzowskiej w Kłodawie.

  2. W ramach obsługi gastronomicznej oferent zobowiązuje się zorganizować:

    a) co najmniej trzy stoiska gastronomiczne o zróżnicowanym asortymencie o szerokości min. 6m bieżących każde, zaopatrzonych w kasy fiskalne, grille, nalewaki do piwa itp.. Menu powinno składać się m.in. z:

    - potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki itp.),

    - hot-dogi, hamburgery, zapiekanki,

    - zestawy obiadowe (dania mięsne, frytki, ziemniaki, surówki),

    - napoje bezalkoholowe (woda gaz./niegaz., soki wieloowocowe, inne napoje) w plastikowych butelkach oraz puszkach,

    - napoje alkoholowe do 3,5%, w tym piwo w kubkach plastikowych o poj. nie mniejszej niż 0,4l.,

    b) ilość miejsc siedzących dla 700 osób (stoły z ławami), z zadaszeniem w postaci parasoli bądź namiotu o odpowiedniej powierzchni.

 

  1. Zamawiający będzie pobierał opłaty za świadczone usługi, wg następujących kryteriów:

    a) wyłączność na obsługę gastronomiczną i sprzedaż napojów alkoholowych do 3,5%

    – min. 10.000zł. brutto,

    b) obsługa pojedynczego stoiska – min. 3500,00zł brutto, maksymalnie na placu będą mogły się znajdować trzy stoiska o asortymencie gastronommiczno handlowym

    c) zapytanie nie dotyczy stoisk ze słodyczami, lodami, waty cukrowej popcornu itp., oraz urządzeń rekreacyjnych typu "dmuchańce"

  2. Oferta kompleksowa - składająca się z obsługi wszystkich w/w stoisk - min 20.000 brutto,

  3. Ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy i sugestie Organizatora. Ceny oraz gramatura sprzedawanych produktów muszą być zawarte w złożonej ofercie.

  4. Wykonawca zobowiązany będzie do rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora.

  5. Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi punktów gastronomicznych w trakcie trwania imprezy oraz do bieżącego utrzymania czystości w granicach swojego obszaru, a także do zapewnienia odpowiedniej ilości pojemników na odpady przy stoiskach wydawania posiłków, oraz do ich złożenia w miejscu wyznaczonym przez Organizatora. Organizator na swój koszt zapewnia wywóz odpadów.

  6. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych.

  7. Wykonawca zobowiązany do posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych

  8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia agregatów prądotwórczych na potrzeby swojej działalności w trakcie imprezy oraz montażu i demontażu sprzętu.

  9. Wykonawca rozliczy transakcję z Zamawiającym w PLN w terminie do 10.05.2024r..

 

IV. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu.

O obsługę gastronomiczną imprezy mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

  1. Złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, oraz wiedzę i doświadczenie w tego typu usługach, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

 

V. Opis sposobu i kryteria oceniania ofert.

  1. Cena jaką oferuje wykonawca – 60%

  2. Zaproponowane menu, ceny oferowanych produktów oraz ogólna estetyka stoisk – 20%

  3. Różnorodność oferty – 20%

 

VI. Termin i miejsce składanie ofert.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście, bądź drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „Kłodawska Majówka 2024 – obsługa gastronomiczna”.

  2. Termin składania ofert upływa 16.04.2024r.. do godz. 14.00 (data dostarczenia oferty)

  3. Otwarcie ofert odbędzie się 17.04.2024r. o godz. 10.00 w GCK w Kłodawie.

  4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w terminie trzech dni roboczych od chwili otwarcia kopert bez udziału oferentów.

  5. O wynikach postępowania Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie oraz na stronie internetowej www.gok.klodawa.pl. Podmiot, którego oferta zostanie wybrana otrzyma również informacje telefoniczną, bezpośrednio po rozstrzygnięciu konkursu.

  6. Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań Zamawiającego, zastrzega on sobie możliwość zamknięcia konkursu bez wybrania oferty i zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie podmiotem.

 

VII. Informacje dotyczące przygotowania oferty.

  1. Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami wymienionymi w zapytaniu.
  2. Wykonawca musi złożyć ofertę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  3. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim napisana na maszynie do pisania lub komputerze oraz opatrzona pieczątką Wykonawcy i podpisana przez upoważnione osoby. Oferta musi zawierać nr telefonu.
  4. Jeśli oferentem jest spółka cywilna bądź oferta musi być podpisana przez wszystkich wspólników tej spółki a do oferty powinna być dołączona umowa spółki.
  5. Ofert należy złożyć w zamkniętym opakowaniu lub kopercie zabezpieczoną w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.

 

Dyrektor GOK

Jarosław Pikuła

JM
herb stopka

Godziny otwarcia

poniedziałek: 7:30 - 17:00

wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30

piątek: 7:30 - 14:00

Zgłoszenia bezdomnych zwierząt

536 220 223

Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego

95 7216 669

JM
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.